TELEX aus Zurich - Reisverslag uit Zürich, Zwitserland van Luuk Laarhoven - WaarBenJij.nu TELEX aus Zurich - Reisverslag uit Zürich, Zwitserland van Luuk Laarhoven - WaarBenJij.nu

TELEX aus Zurich

Door: LuukZurich

Blijf op de hoogte en volg Luuk

03 November 2010 | Zwitserland, Zürich

Misschien moet ik proberen om mijn volgende blog in het Duits te schrijven hahaha, nee met dat camping Duits van mij gaat het nog niet heel veel beter. Ik denk dat meneer Arts zich zou schamen bij het horen van die slecht gebruikte naamvallen en bij elkaar geraapte woordcombinaties. Maar de hockeytermen in het Zwitsers Duits zijn me nu aardig bekend en ook begin ik al aan die donderspeeches van de trainer te wennen......Het is ontspanning maar de veldheer van de koploper v/d 2e Bundesliga pakt het uiterst professioneel aan......

De afgelopen weken heb ik het weer goed naar mijn zin gehad hier, toffe parties in Zurich zelf en op de Uetliberg, veel gehockeyed in de zaal en nieuwe mensen leren kennen bij de plaatselijke FC en natuurlijk bezoek gehad van Lieke en Wouter. Erg leuk hun hier te hebben, alleen moeten ze de volgende keer wel een luchtbed meenemen zonder gaten zodat ik niet 2 dagen op de grond hoef te liggen. Nee, zonder gekheid, veel trips gemaakt, lekker uit eten geweest en naar de Zoo geweest. Helaas was het te warm voor de Pinguïn parade maar daarvoor ga ik nog een keer terug.

Bij SAP gaat het ook erg lekker, wel hard werken want voor de kerst moet de oplevering waar ik verantwoordelijk voor ben richting de Europese Commission voor hun goedkeuring (aangezien zij voor de franken zorgen). Dat betekent dat ik elke dag onze partners, de Catalanen, Romeinen, Belgen, Polskies, Zwitsers, Duitsers, Indiërs, etc. achter hun vodden aan moet zitten, maar we gaan het redden!

Morgen vertrek ik voor een weekendje richting het mooie brebent. Onze 64 jarige A3 zal mij ophalen in zijn A4 om mij vervolgens als een waardig gepensioneerd man van 65 weer op maandag op het vliegtuig richting Kloten airport te zetten!
In de tussentijd veel bieries drinken en slechte grappen aanhoren.......

Dus misschien tot ziens (dit weekend) anders de volgende keer weer met een verslag vanaf de Rautistrasse (Albisrieden) Zurich! Ik zeg tjusssss.

Ps. De eerste skiliften gaan dit weekend open, dus kom langs een neem je board mee.
Ps(2) Ruchhandseite is backhand

  • 25 November 2010 - 13:55

    Tante Riet:

    Hallo Luuk .
    Het is al weer een paar weekjes geleden dat we jou gezien hebben,dat was wel weer heel erg leuk .
    Het kwam ook mooi uit naar een tijdtje weer even naar huis naar de jarige job.
    Maar je hebt het wel erg goed naar je zin ,He Luuk ,als ik het zo lees is het erg indrukwekkend ,je baan ,ook de talen en natuurlijk het hockeyen en ik neem aan ook de nodige pintjes,moet kunnen.
    Nu kom je met Kerst weer naar huis hoorde ik van uw Moedertje. Gezellig.
    Luuk de Groetjes van Antoon en Riet en tot gauw . Doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luuk

Actief sinds 10 Aug. 2010
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 19074

Voorgaande reizen:

10 September 2010 - 16 Maart 2011

StageLaasje

Landen bezocht: