Voorbereiding vanaf (de) Playa - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Luuk Laarhoven - WaarBenJij.nu Voorbereiding vanaf (de) Playa - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Luuk Laarhoven - WaarBenJij.nu

Voorbereiding vanaf (de) Playa

Door: LuukZurich

Blijf op de hoogte en volg Luuk

21 Augustus 2010 | Spanje, Madrid

Hierbij de eerste verslaglegging van mijn trip die ik de komende maanden ga maken richting het Zuriche Zwitserland. Bij het typen van dit bericht kijk ik uit over het prachtige Playa d'Aro vanaf de bergen van het Idyllische Castell d'Aro. Zojuist mijn laatste documenten verstuurd richting de mensen van SAP voor mijn official working permit in Switserland. Dus officieel zit ik nog in de voorbereidingsfase voordat ik per half september in de (directe) trein richting Zurich vertrek......tot die tijd nog veel SanMiguelletjes, zwemmen, bbq en lounchen bij Friends (voor de Playa d'Aro intimi...)

Tjuss.

  • 25 Augustus 2010 - 11:03

    Milka Koe:

    moehh

  • 07 September 2010 - 08:53

    Jojo En De Familie:

    Hey Luuk,

    Succes, we zien en horen elkaar.

    De Familia Hooijen

  • 07 September 2010 - 15:11

    :

    hey luuk!

    vanuit het warme dubai super veel plezier daar! we love pictures en houden contact via de waarbenjij!!

    x Tommie & Annie

  • 11 September 2010 - 13:09

    Jojo En De Familie:

    Hey Luuk als het goed is ben je nu aangekomen in dat prachtige zwitserland.

    xxxx we kijken uit naar de foto's van je ondekomen.
    groetjes van de Familia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luuk

Actief sinds 10 Aug. 2010
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 19374

Voorgaande reizen:

10 September 2010 - 16 Maart 2011

StageLaasje

Landen bezocht: