Arbeiten in der Schweizzzz.... - Reisverslag uit Zürich, Zwitserland van Luuk Laarhoven - WaarBenJij.nu Arbeiten in der Schweizzzz.... - Reisverslag uit Zürich, Zwitserland van Luuk Laarhoven - WaarBenJij.nu

Arbeiten in der Schweizzzz....

Door: LuukZurich

Blijf op de hoogte en volg Luuk

23 September 2010 | Zwitserland, Zürich

Goedenavond allen, wederom dank voor jullie reacties op de afgelopen dagen. Erg leuk om te lezen dat jullie deze eenzame Hollander een beetje in de gaten houden. Dit is natuurlijk niet waar, ik heb het prima naar mijn zin al mis ik jullie soms wel ein biesje!

Wat houdt mij nu de tweede Zwitserse week bezig? Nou vooral veel en hard werken. De standaard werkweek is hier gemiddeld 42 uur dus dagen van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat zijn meer regel dan uitzondering. Gelukkig is het erg leuk / leerzaam. Ben deze week gelijk tot task-leader gebombardeerd wat inhoud dat ik voor een deel van het project namens SAP verantwoordelijk ben. Dit betekent veel telco’s, oftewel conferences calls en e-mailen met al onze partners in heel Europa (van Essex tot Polen en van Amsterdam tot Barcelona). Wil je nu weten wat het project precies inhoudt check dan even dit filmpje, het is redelijk technisch maar het geeft enigszins een beeld:

http://youtu.be/lWduXsNI7d4?hd=1 (HD)

Ik heb wederom weer een aantal foto’s toegevoegd aan dit verhaal, de eerste set is van een trip naar de Uetliberg wat een mooi uitzicht biedt over de ganze stad. Wel leuk is te zien dat de stad min of meer om het meer van Zurich heen is gegroeid. Het was niet echt een zware bergklim daar naar toe, je kon gelukkig met de trein tot de top komen hahaha.

Daarnaast heb ik wat foto’s toegevoegd van SAP en de trip die ik elke dag van mijn pension naar Kreuzplatz maak.

Dus ja, weinig spectaculairs deze keer, maar het weekend staat voor de deur dus misschien kan ik dan wat meer berichten.....bijvoorbeeld dat ik eindelijk een huis heb......ach ja we zien wel.

Oh ja, paar goede tips, ga hier vlees en buxusbollen verkopen, dus ome Cor en Ad sla je slag!

  • 24 September 2010 - 15:15

    Willy Geerts:

    Hi Luuk, wat een avontuur ben je begonnen. Spannend en een hele uitdaging. Via jouw moeder krijg ik natuurlijk al de nodige info binnen. Ik moet wel zeggen dat dit wel een erg leuke site is om jou te volgen. Veel succes en groetjes uit een regenachtig Tilburg, x Willy

  • 27 September 2010 - 10:39

    Patty:

    He Luuk,

    Ik zat te denken he... we kunnen dat avondje stappen natuurlijk ook gewoon in Zurich doen. Wat doet een ticketje Zurich dezer dagen?

    Viel spassssss!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luuk

Actief sinds 10 Aug. 2010
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 19372

Voorgaande reizen:

10 September 2010 - 16 Maart 2011

StageLaasje

Landen bezocht: